8 Nisan 2020 Çarşamba

Blog 1 Yazı 2

TANITIM


Gariplik ve gaiplik... Mantık çerçevesinde bakıldığında iki ifade de birbirine çok yakın.

Ben Ruhsuz Adam; hem gaip hem de garibim.

Etrafınıza baksanıza: Gözle görülmeyen, adına Covid-19, soyuna Virüs denen mikroorganizma parçası
tek başına bütün dünyaya kafa tutuyor ve acımadan merhamet etmeden yok ediyor....

Upuzun zaman oldu bloglaşmayalı, özleemişim satır aralarına aklımdan geçenleri dökmeyi.

Efendim ben, yaş 35 demiş, 2. üniversitesini bir türlü bitirmemiş, inceden kitap sever, bolca fotoğraf
çeken, yaşadığı kıyametler neticesinde Buroç'luktan Ruhsuzluğa itilmiş ve ruhunu kaybetmiş bir garip blog yazarı ADAYI'yım.

Niye aday olduğumu da söyleyeyim. Yazar olmak öyle iki kitap okuyup kalemi alıp bir şeyler karalamakla olmuyor hocam... Okuyorum bir kaç blog; kızımız tiktok çekmekten sıkılmış klavyeden ah yalan dünya naralarıyla siyaset yapıp hemcinslerine erkek egemenliğine son duyuruları çeker, oğlumuz ise akşamdan kurtlar vadisi izleyip soluğu klavye milliyetçiliği ile alıp vatan kurtarır. Askerliğimi Güneydoğu'da yaptım pek iyi bir süreç geçirdiğim söylenmez. Ama numunelik güzel günlerim de olmadı değil.

Konudan konuya şey ettin Ruhsuz diye düşündün okuyucu fark ettim. Maksat seni boğmamak biraz beni tanımanı sağlamak.

Evet profil fotoğrafım çok artizce eşim çekti. Bu hayatta yapılacak en doğru şey galiba evlenmek!
"Mutlu musun? Evlilik nasıl gidiyor?" gibi bana göre abes, soran kişiye göre acabalarla dolu soru almaktayım çoğu kez.... Bir kez daha yanıt veriyorum:

Mutluyum ulan mutluuu.... Olmasam evli kalır mıydım! (Allah korusun) Evlilik nasıl gidebilir ki; uyuyorsun sonra bir gözünü açıyorsun ana SEVDİĞİN KIZ KARIN... E bundan daha güzel ne olabilir ki?

Dağıttırmayın bana konuyu... Efendim bu yazının amacı Ruhsuz Adamı yakinen tanımak arkamdan "ehemmiyetle abi derdi" gibi ifadelerle konuşmanızı sağlamaktır.

Blogun amacı güncel konuları ruhsuz hissiyatsız olarak ele almak, bu arada hata yapanların hatasını yüzünün ortasına çakmaktır. Ancak bu şekilde objektif olursunuz.

Kimisinin hoşuna kimisinin zoruna gideceği için çok fazla okur olacağını sanmıyorum. Ama en azından kimilerinin "Okudum la Ruhsuz yazını, beğenmedim böyle yazı mı olurmuş?" demesi bile bana yeter.

2 Sosyal hesabım var dileyenler takip şey ettirebilir.

Twitter: @buroc
İnstagram: @burhannselma_aydemir
web: Çok yakında. Daha bitmedi kod yazıyoruz yani....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler.